Přes 200 tisíc Fordů Galaxy a S-Max musí do servisu kvůli zadní nápravě

Ford svolává v Evropě více než 200 000 MPV Galaxy a S-Max. U vozidel vyrobených mezi 20. lednem 2015 a 18. únorem 2020 by mohlo v důsledku koroze selhat šroubové spojení čepů příčných ramen zadní nápravy.

Podle německého Federálního úřadu pro motorovou dopravu (KBA) se jedná o akci s interním kódem 20S75 pro 202 696 vozů, u kterých musí být zkontrolovány čepy příčných ramen a musí být vyměněny za nové díly s vyšší odolností proti korozi. Podle webu kfz-rueckrufe.de jsou to vesměs auta, která sjela z výrobní linky ve španělském závodu Fordu ve Valencii.



Opakovaná svolávačka pro Focusy

Ford také vyhlašuje akci s kódem „20S74“ pro 10 145 Focusů. Jedná se zjevně o opatření navazující na loňskou svolávačku s kódem „19S50“ pro vozy vyrobené od března 2018 do května 2019 kvůli možnému poškození kabelového svazku při kontaktu s čepem na skříni převodovky – psali jsme zde. Opravy provedené v té době musí být znovu zkontrolovány a případně upraveny.

Kvůli riziku poškození kabelového svazku svolával Ford v roce 2020 ještě jednou. Při akci s kódem „20S28“ se jednalo o Focusy s dvoulitrovým vznětovým motorem Ecoblue a automatickou převodovkou vyrobené od července 2019 do března 2020 – psali jsme zde. Jestli je tato nová svolávačka omezena pouze na určité kombinace motoru a převodovky není zatím známo.

-rb-

Zdroj: kfz-betrieb.vogel.de


Kam dál?

Latest Recalls
Common Problems by Make and Model
Check the vehicle's history

What the owner should do?

If you read about a recall that you think may affect your car, you should make immediate contact with a dealer or workshop that’s been officially authorised to perform repairs on behalf of the manufacturer and ask for the details.

If you wish to know more about eventual problems of a specific car (e.g. real mileage, potential traffic accidents damages, odometer rollback, repairs, etc.), then we suggest going to HPI-Check.

Check the vehicle

Exit mobile version