1. Ventil pastorku hřebenového řízení mohl být nesprávně smontovan. To by mohlo vést ke ztrátě mechanického spojení mezi ventilem a hřebenem řízení a tím i kontrole nad řízením.
Vozidla vyrobená v období 7. 7. – 26. 8. 2016
2. Upevnění předních tlumičů by se mohlo uvolnit. To by vedlo ke ztížení ovládání vozidla.
Vozidla vyrobená v období 25. 2. – 23. 6. 2016
3. Nesprávné umístění těsnění hrdla palivové nádrže může vést k úniku paliva pokud je nádrž zcela zaplněna, nebo v případě převrácení vozidla.
Vozidla vyrobená v období 3. 2. – 9. 7. 2016
4. Nesprávné utažení spojení v uložení airbagu a elektrického svazku by mohlo vést k poruše airbagu nebo k zastavení motoru.
Vozidla vyrobená v období 11. 5. – 20. 7. 2016
5. Některá těsnění karoserie mohou chybět. V důsledku může do prostoru pro cestující pronikat voda a může způsobit selhání řídícího modulu airbagu a jeho nečekanou samovolnou aktivaci.
Vozidla vyrobená v období 22. 1. – 27. 10. 2016
6. Utahovací moment serva brzdového pedálu může být nesprávný. Do serva by se mohl dostat vzduch, což by snížilo účinnost posilovače brzd.
Vozidla vyrobená v období 13. 4. – 16. 6. 2016
7. Uvolnění šroubů kol může vést k upadnutí kola za jízdy.
Vozidla vyrobená v období 8. 4. – 29. 9. 2016
Zdroj: Report 8/2017
A12/0199/17
A12/0201/17
A12/0207/17
A12/0209/17
A12/0211/17
Report 9/2017
A12/0228/17
A12/0230/17
.