V systému sání motoru by se mohly nahromadit nadměrné usazeniny karbonu. Sací ventil by navíc mohl být netěsný. V důsledku toho by mohla teplota nasávaného vzduchu stoupat a způsobit roztavení a deformaci sacího potrubí. To by mohlo vést k zastavení motoru, nebo dokonce k požáru v motorovém prostoru.
Svolávány jsou modely Volvo V40 Cross Country se čtyřválcovými dieselovými motory D4204T8 (kód motoru 74) vyrobené v období 2012 – 2019.
Kód svolávací akce Volvo: 29946
Zdroj: Rapex Report 43/2019 A12/1597/19
Update 13. 12. 2019:
Svolávací akce rozšířena o motory D4204T11 (A4), D4204T6 (A7) a D4204T23 (68) u vozů modelového roku 2016 – 2019
Kód svolávací akce Volvo: 29945
Zdroj: Rapex Report 50/2019 A12/1953/19
Update 20. 12. 2019:
Svolávací akce rozšířena o motory D4204T14 (A8), D4204T5 (73) a D4204T4 (AR) u vozů modelového roku 2014 – 2017
Kód svolávací akce Volvo: 29947
Zdroj: Rapex Report 51/2019 A12/00032/19
Sací ventil by navíc mohl být netěsný u motorů D4204T5 (73) D4204T4 (AR) and D4204T14 (A8).
Kód svolávací akce Volvo: 29948
Zdroj: Rapex Report 51/2019 A12/00028/19