Co by měl udělat majitel?

Důležité pro majitele vozidla, jehož se svolávačka týká, je se o ní dozvědět. Snazší to mají ti, kteří si koupili nové auto u autorizovaného dealera. Ten by se měl postarat o to, aby byl jeho zákazník o problému informován a měl by ho rovněž instruovat o dalším postupu.

Majitelé starších aut z druhé a další ruky se o svolávací akci touto cestou zpravidla nedozvědí a musí se starat sami. Nejspolehlivějším způsobem je obrátit se na autorizovaný servis konkrétní značky, kde by vám po nahlášení VIN kódu vozidla měli sdělit, zda se vás některá ze svolávacích akcí týká a zda již nebyla předchozím majitelem vyřešena.

Využít můžete náš adresář autorizovaných servisů se vzorovým textem žádosti – Svolávací akce: Kontrola podle VIN

Některé automobilky (Škoda, Honda, Toyota) mají přímo na svých internetových stránkách aplikaci, pomocí které dostanete stejnou informaci on-line. Většinou tam ale pochodíte pouze s auty zakoupenými jako nová v ČR. U dovezených ojetin je třeba rovněž kontaktovat autorizovaný servis. Tuto proceduru je dobré zopakovat zhruba každého půl roku, protože svolávána mohou být i vozidla staršího data výroby.

 

Latest Recalls
Common Problems by Make and Model
Check the vehicle's history

What the owner should do?

If you read about a recall that you think may affect your car, you should make immediate contact with a dealer or workshop that’s been officially authorised to perform repairs on behalf of the manufacturer and ask for the details.

If you wish to know more about eventual problems of a specific car (e.g. real mileage, potential traffic accidents damages, odometer rollback, repairs, etc.), then we suggest going to HPI-Check.

Check the vehicle

Exit mobile version