Svolávačka Renaultu pro téměř 25 tisíc modelů Mégane, Scénic a Talisman

Od konce června svolává Renault do servisů po celém světě 24 361 modelů Mégane, Scénic a Talisman.

Důvodem je „nevyhovující palivové potrubí“, jak pro server kfz-rueckrufe.de uvedl Martin Zimmermann, člen představenstva pro komunikaci ve společnosti Renault Deutschland AG.

Problematická auta sjela z výrobních linek mezi 20. 9. 2018 a 27. 5. 2019 (Scénic a Talisman ze závodu Douai) a 8. 11. 2018 až 20. 6. 2019 (Mégane z továrny v Palencia).



Podle Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) jsou vozidla vystavena riziku „úniku a zápachu paliva“. Nutná výměna palivového vedení by měla měla autorizovanému servisu trvat mezi 30 a 45 minutami.

Svolávací akce dostala u Renaultu interní kód „0D73“.

-rb-


Kam dál?

Latest Recalls
Common Problems by Make and Model
Check the vehicle's history

What the owner should do?

If you read about a recall that you think may affect your car, you should make immediate contact with a dealer or workshop that’s been officially authorised to perform repairs on behalf of the manufacturer and ask for the details.

If you wish to know more about eventual problems of a specific car (e.g. real mileage, potential traffic accidents damages, odometer rollback, repairs, etc.), then we suggest going to HPI-Check.

Check the vehicle

Exit mobile version