Ford Kuga PHEV může začít hořet. 28 000 hybridů musí do servisu

Ford vyhlašuje svolávací akci pro modely Kuga Plug-in-Hybrid (PHEV). Poškozený nabíjecí modul baterie může způsobit přehřátí baterie, což zvyšuje riziko požáru.

Problémovou oblastí je modul nabíjení baterie na spodní straně vozidla, který je sice chráněn krytem, ale i přesto by mohlo dojít k poškození vysokonapěťového konektoru. V takovém případě může v extrémních případech dojít k přehřátí baterie.

„Pokud se baterie přehřeje, je pravděpodobné, že by teplo mohlo způsobit požár. Může k tomu dojít, i pokud je vozidlo zaparkované a bez dozoru,“ uvedl mluvčí Ford-Werke GmbH pro německý web asp-Online.



Svolávací akce s interním kódem „20S34“ se vztahuje na kompaktní SUV, které opustily závod ve španělské Valencii v období od 1. července 2019 do 25. června 2020.

Majitelům dotčených vozů bude v autorizovaném servisu zkontrolován vysokonapěťový konektor nabíjecího modulu. Svolávačka se týká celkem 27 819 vozidel, z nichž je 6 337 registrováno v Německu.


-rb-

Zdroj: autoservicepraxis.de


Kam dál?

Latest Recalls
Common Problems by Make and Model
Check the vehicle's history

What the owner should do?

If you read about a recall that you think may affect your car, you should make immediate contact with a dealer or workshop that’s been officially authorised to perform repairs on behalf of the manufacturer and ask for the details.

If you wish to know more about eventual problems of a specific car (e.g. real mileage, potential traffic accidents damages, odometer rollback, repairs, etc.), then we suggest going to HPI-Check.

Check the vehicle

Exit mobile version