Vlhkost z klimatizace může způsobit zkrat elektroinstalace Mercedesu třídy A

U Mercedesu třídy A může vést nesprávně nainstalovaná vypouštěcí hadice kondenzátu z klimatizačního systému k svodovým proudům nebo ke zkratům. Ze stejného důvodu byly loni v říjnu svolávány modely GLE.

U vozů Mercedes-Benz A-Class (W177) mohla být nesprávně namontována hadička pro odvod kondenzátu z klimatizačního systému. V takovém případě by mohl kondenzát pronikat do interiéru vozidla, konkrétně do prostoru pro nohy na straně řidiče i spolujezdce.

„V důsledku toho by mohlo dojít ke korozi v těchto místech umístěných elektrických součástek a/nebo ke svodovým proudům a zkratům,“ řekla mluvčí Daimleru webu asp-Online.

Problém se může projevovat různými způsoby: řídicí jednotka SRS by mohla selhat, vozidlo by nemuselo být možné nastartovat, za jízdy by mohl být aktivován nouzový režim motoru a mohly by být narušeny funkce i jiných součástí (např. palivové čerpadlo, automatické/manuální nouzové volání).


Další nedávné svolávačky Mercedes:


Svolávací akce s interním kódem „8391001“ se celosvětově týká 135 454 vozidel vyrobených v období od září 2017 do února 2019. U dotčených vozidel se v případě potřeby provede správná instalace vypouštěcí hadice kondenzátu, což by mělo trvat asi 30 minut.


-rb-

Zdroj: autoservicepraxis.de


Kam dál?

Latest Recalls
Common Problems by Make and Model
Check the vehicle's history

What the owner should do?

If you read about a recall that you think may affect your car, you should make immediate contact with a dealer or workshop that’s been officially authorised to perform repairs on behalf of the manufacturer and ask for the details.

If you wish to know more about eventual problems of a specific car (e.g. real mileage, potential traffic accidents damages, odometer rollback, repairs, etc.), then we suggest going to HPI-Check.

Check the vehicle

Exit mobile version