Ilustrační foto | zdroj Hyundai
10. 1. 2021
Popis závady:
V jednotce eCall nejsou zaregistrovány informace z VIN kódu vozidla.
V situaci, kdy je aktivován airbag, nelze tyto informace přenést do systému eCall, což způsobí jeho nesprávnou funkci.
Svolávány jsou modely Hyundai SantaFe (TM) a Tucson (NX4e) vyrobené v období srpen až listopad 2020.
Rozmezí VIN: KMHS5811DMU000200 ~ KMHS581HGMU355954, TMAJD81BAMJ000192 ~ TMAJE81BHMJ012785
Kód svolávací akce Hyundai: 01D116
Zdroj: Rapex Report 1/2021 A12/00015/21
Co by měl udělat majitel?
Pokud si myslíte, že by se svolávací akce mohla týkat vašeho vozu, měli byste se obrátit na nejbližší autorizovaný servis Hyundai a požádat o bližší informace. Po nahlášení VIN kódu vozidla zjistíte, zda se na vašem autě závada vyskytuje, či zda již byla vyřešena předchozím majitelem v případě, že se jedná o vůz koupený "z druhé ruky". Použít můžete náš vzorový text žádosti a vyhledávač servisů.
Jestli máte zájem o detailnější prověření – jako například skutečný rok výroby, servisní historie, záznamy o poškození a další údaje z historie vozu, doporučujeme systém Autotracer.
Ověřit historii vozidla
Mohlo by vás zajímat:
Tato zpráva má pouze informační charakter k typu vozidla, které jste vybrali. Vzhledem k tomu, že uvedené nedostatky se často týkají konkrétních součástí (typ motoru, karoserie, zařízení podle výbavy), nemusí se svolávací akce týkat všech vozidel tohoto typu. Jediným spolehlivým zdrojem informací o skutečném stavu konkrétního vozidla je ověření podle VIN u autorizovaného dealera.