Kvůli specifické chybě při aktualizaci softwaru, která může způsobit náhlé resetování, se modul datové komunikace (DCM) nemusí po vypnutí zapalování restartovat. Po opětovném zapnutí zapalování nebude již možné zahájit tísňové volání pomocí systému eCall, což zvyšuje riziko zranění a opožděné pomoci v případě nehody.
Svolávány jsou vozy Toyota Corolla vyrobené v období 9. 10. 2020 – 4. 8. 2023.
Kód svolávací akce Toyota: 23SD-101 Dotčené modely: Aygo, Camry, C-HR TMMT, Corolla, Corolla Cross, Highlander, Hilux, Mirai, Prius PHEV, RAV4, RAV4 PHEV, Yaris Počet vozů (celosvětově): 247.951
Tato zpráva má pouze informační charakter k typu vozidla, které jste vybrali. Vzhledem k tomu, že uvedené nedostatky se často týkají konkrétních součástí (typ motoru, karoserie, zařízení podle výbavy), nemusí se svolávací akce týkat všech vozidel tohoto typu. Jediným spolehlivým zdrojem informací o skutečném stavu konkrétního vozidla je ověření podle VIN u autorizovaného dealera..
Co dělat při svolávací akci?
Svolávací akce se nemusí týkat všech vozů vyrobených v daném období. Pokud si myslíte, že by se vašeho vozu týkat mohla, měli byste se obrátit na nejbližší autorizovaný servis Toyota a požádat o bližší informace. Po nahlášení VIN kódu vozidla zjistíte, zda se na vašem autě závada vyskytuje, či zda již byla vyřešena předchozím majitelem v případě, že se jedná o vůz koupený "z druhé ruky". Použít můžete náš vzorový text žádosti a vyhledávač servisů.
Pokud máte zájem o detailnější prověření – jako například skutečný rok výroby, servisní historie, záznamy o poškození a další údaje z historie vozu v celkem až 21 kategoriích, můžete odeslat VIN kód do systému Autotracer. Jedná se sice o placenou službu, ale díky našemu partnerství se společností Cebia vám bude poskytnuta sleva 100,- Kč.
Aktuálně 5026 svolávaček