25 svolávacích akcí pro 46 modelů 16 značek v říjnu 2020


V říjnu 2020 bylo vyhlášeno 25 svolávacích akcí automobilek, které se dotkly 46 modelů 16 značek.

Počty svolávacích akcí podle značek:

Aston Martin /1 – Audi /2 – BMW /1 – Fiat /1 – Ford /1 – Honda /1 – Kia /1 – Land Rover /1 – Mercedes-Benz /3 – Mitsubishi /1 – Nissan /3 – Peugeot /1 – Renault /2 – Toyota /2 – Volkswagen /2 – Volvo (Polestar) /2


Nejčastější důvody ke svolávací akci:
Airbagy – Aston Martin, Fiat, Nissan, Renault
Riziko požáru – Audi, BMW, Mercedes
Motor – Kia, Land Rover, Mercedes
Podvozek – Ford, Toyota
Brzdy – Nissan, Peugeot
Elektronika – Honda


Všechny svolávací akce vyhlášené prostřednictvím výstražného systému EU Rapex jsme shrnuli v našich pravidelných týdenních přehledech – viz odkazy níže. Celkovou tabulku všech značek a modelů najdete na konci tohoto článku.


Další nové články


Týdenní přehledy





-rb-



Svolávací akce v říjnu 2020

Značka, Model (roky výroby)Problem
Aston Martin DB11 (2016 – 2019)Zajišťovací matice na airbagu předního sedadla nebyly utaženy.
Aston Martin DBS Superleggera (2016 – 2019)Zajišťovací matice na airbagu předního sedadla nebyly utaženy.
Aston Martin Vantage (2016 – 2019)Zajišťovací matice na airbagu předního sedadla nebyly utaženy.
Audi A4 (2017 – 2020)Do zařízení RSG (Riemen-Starter-Generator) může proniknout vlhkost.
Audi A5 (2017 – 2020)Do zařízení RSG (Riemen-Starter-Generator) může proniknout vlhkost.
Audi A6 (2017 – 2020)Do zařízení RSG (Riemen-Starter-Generator) může proniknout vlhkost.
Audi A7 (2017 – 2020)Do zařízení RSG (Riemen-Starter-Generator) může proniknout vlhkost.
Audi Q5 (2017 – 2020)Do zařízení RSG (Riemen-Starter-Generator) může proniknout vlhkost.
Audi Q5 (2020)Seřizovací mechanismus opěradla předního sedadla může být nesprávně svařený.
BMW 2 Active Tourer PHEV (2020)Při počátečním nabíjení může dojít ke zkratu ve vysokonapěťové baterii.
BMW řady 3 PHEV (2020)Při počátečním nabíjení může dojít ke zkratu ve vysokonapěťové baterii.
BMW řady 5 PHEV (2020)Při počátečním nabíjení může dojít ke zkratu ve vysokonapěťové baterii.
BMW řady 7 PHEV (2020)Při počátečním nabíjení může dojít ke zkratu ve vysokonapěťové baterii.
BMW řady X1 PHEV (2020)Při počátečním nabíjení může dojít ke zkratu ve vysokonapěťové baterii.
BMW řady X2 PHEV (2020)Při počátečním nabíjení může dojít ke zkratu ve vysokonapěťové baterii.
BMW řady X3 PHEV (2020)Při počátečním nabíjení může dojít ke zkratu ve vysokonapěťové baterii.
BMW řady X5 PHEV (2020)Při počátečním nabíjení může dojít ke zkratu ve vysokonapěťové baterii.
Fiat Talento (2020)V krytu generátoru plynu modulu airbagu předního spolujezdce může dojít k oxidaci.
Ford Transit (2020)Nedostatečně provařené svary na levém spodním příčném rameni.
Ford Transit Custom (2020)Nedostatečně provařené svary na levém spodním příčném rameni.
Honda Odyssey (2017 – 2020)Nechtěné otevření dveří za jízdy.
Kia Stinger (2020)Mohlo by dojít k zablokování trysky palivového čerpadla.
Land Rover Range Rover (2020)Spojovací trubka recirkulace výfukových plynů (EGR) nemusí být vyrobena podle specifikací.
Mercedes-Benz C-Class (2018 – 2020)Šroubová spojení přívodního a zpětného olejového potrubí turbodmychadla.
Mercedes-Benz CLS (2018 – 2020)Šroubová spojení přívodního a zpětného olejového potrubí turbodmychadla.
Mercedes-Benz GLC (2018 – 2020)Šroubová spojení přívodního a zpětného olejového potrubí turbodmychadla.
Mercedes-Benz E-Class (2018 – 2020)Šroubová spojení přívodního a zpětného olejového potrubí turbodmychadla.
Mercedes-Benz S-Class (2018 – 2020)Šroubová spojení přívodního a zpětného olejového potrubí turbodmychadla.
Mercedes-Benz GLS (2018 – 2019)Čelní sklo může být nesprávně přilepené.
Mercedes-Benz GLE (2018 – 2019)Čelní sklo může být nesprávně přilepené.
Mercedes-Benz B-Class (2019 – 2020)Může dojít k netěsnosti přívodního olejového potrubí na turbodmychadle.
Mercedes-Benz A-Class (2019 – 2020)Může dojít k netěsnosti přívodního olejového potrubí na turbodmychadle.
Mercedes-Benz CLA (2019 – 2020)Může dojít k netěsnosti přívodního olejového potrubí na turbodmychadle.
Mercedes-Benz GLA (2019 – 2020)Může dojít k netěsnosti přívodního olejového potrubí na turbodmychadle.
Mercedes-Benz GLB (2019 – 2020)Může dojít k netěsnosti přívodního olejového potrubí na turbodmychadle.
Mitsubishi Outlander (2019 – 2020)Bezpečnostní pás na sestavě pravého sedadla v druhé řadě je nesprávný.
Nissan NV300 (2020)V krytu generátoru plynu modulu airbagu předního spolujezdce může dojít k oxidaci.
Nissan NV300 (2019)Šroub ložiska páky parkovací brzdy může při použití parkovací brzdy prasknout.
Nissan Leaf (2019)Nesprávné zafixování parkovacího zámku při přepnutí do polohy „Parkování“.
Nissan e-NV200 (2019)Nesprávné zafixování parkovacího zámku při přepnutí do polohy „Parkování“.
Peugeot 508 II (2018 – 2019)Brzdové hadice na zadní nápravě se mohou při kontaktu s disky kol poškodit.
Polestar 2 (2020)Software modulu řízení energie baterie Battery Energy Control Module (BECM) může být vadný.
Polestar 2 (2020)Svit světlometů mohl být nastaven příliš vysoko.
Renault Trafic (2020)Generátor plynu může v případě nárazu s aktivací airbagu prasknout.
Renault Master (2019)Uzemnění v zásuvce tažného zařízení je nedostatečné.
Toyota C-HR Hybrid (2020)Pravá hnací hřídel nápravy mohla být vyrobena s nižší pevností materiálu.
Toyota Proace City (2019 – 2020)Čepy řízení mohou za určitých jízdních podmínek prasknout.
Volkswagen Amarok (2016 – 2020)Rezervní kolo může spadnout na vozovku, což představuje riziko pro následný provoz.
VW Tiguan Allspace (2020)Seřizovací mechanismus opěradla předního sedadla může být nesprávně svařený.



Source: Weekly overview reports of RAPEX notifications, published free of charge in English on http://ec.europa.eu/rapex, © European Union, 2005 – 2020
Poprvé zveřejněno v angličtině v rámci Týdenního přehledu notifikací RAPEX Generálním ředitelstvím pro zdraví a ochranu spotřebitele Evropské komise na oficiální stránce Evropské unie "Europa" prostřednictvím Rychlého výstražného systému EU pro nepotravinářské spotřebitelské výrobky (RAPEX) http://ec.europa.eu/rapex © European Union, 2005 - 2020 Oficiální kontaktní místa členských zemí a zemí EFTA-EEA poskytují informace v těchto týdenních přehledech. Podle ustanovení Přílohy II.10 ke směrnici o všeobecné bezpečnosti výrobků (2001/95/ES) nese odpovědnost za informaci notifikující strana. Komise nepřebírá žádnou zodpovědnost za přesnost poskytnutých informací. Český překlad: © Svolávačky.cz, 2016 - 2020. Odpovědnost za překlad nesou Svolávačky.cz. V případě nesouladu je rozhodující anglické znění.
Zveřejňováno na základě mezinárodní licence Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)